Merhaba;

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

En çok sorulan soruları sizler için sıraladık, eğer aradığın sorunun cevabı listede yoksa bize 7/24 ulaşabileceğin WhatsApp Destek Hattından aklındaki soruları bize sorabilirsin.

yardım

Yardım

Aradığını Bulamadın Mı?

Sana yardımcı olmakta mutluluk duyarız. Bize ulaşmak için yapman gereken “Farklı Bir Konuda Sorum Var” üzerinden dilediğin iletişim kanalıyla destek alabilirsin.

Merhaba;

SİZE NASIL YARDIMCI OLABİLİRİZ?

    Adres :

    Tuna Mah. 827 Sok.
    Yaşar Kıyıkoğlu Apart.
    No:23/1 Merkez/Bartın

    Telefon & WhatsApp :

    +90 ( 541 ) 347 2080
    +90 ( 850 ) 885 3722 (WhatsApp )

    E-Mail :

    moolacomtr@gmail.com
    info@moola.com.tr

    Bizlere daha hızlı ulaşmak için WhatsApp Destek Hattımızdan yardım alabilirsiniz.

    Sıkça Sorulan Sorular

    Teslimat ve Kargo

    Kargom ne zaman gelir?

    Satın almış olduğunuz ürün eğer stokta mevcutsa siparişiniz hazırlanır, faturası düzenlenir ve en geç 24 saat içerisinde ( Yurtiçi veya Mng ) anlaşmalı olduğumuz kargo firmasına teslimatı yapılır.

    Satın almış olduğunuz ürün eğer stokta mevcut değilse; sipariş tedarik süreci başlatılır, faturası düzenlenir ve en geç 3 iş gün içerisinde anlaşmalı kargo firmasına teslimatı yapılır.

    Not :  Ürün tedarik edilememesi durumunda ücret iadesi tarafınıza sağlanmaktadır.

    Siparişimiz nasıl takip edebilirim?

    Siparişinizin durumunu ” Hesabım – Siparişlerim ” sayfasından detaylı takip edebilir, ürünlerinizin durumunu ve sipariş statülerini görebilirsiniz.

    Sipariş statüleri hakkında;

    • Beklemede : Sipariş oluşturduktan sonra sistem tarafından verilen sipariş üzerinde herhangi bir şüpheli işlem olup olmadığı sorgulanır ve bir problem olmaması halinde siparişiniz ” İşleniyor ” statüsüne geçer.
    • İşleniyor : Siparişinizin hazırlık aşaması olup bu aşamada siparişinizin faturası düzenlenir, paketlenir ve kargoya teslim edilmek üzere işlemleri yapılır.
    • Ödeme Bekleniyor : Siparişinizi verirken seçmiş olduğunuz ödeme yöntemini Havale / EFT olarak belirlediğiniz takdirde sistem 3 iş günü boyunca bu adımda ödemenizi sorgular. 3. gün içinde herhangi bir ödeme yapılmadığı takdirde hatırlatma amacıyla tarafınıza bilgilendirme ( SMS / Mail ) yapılır ve gün sonuna kadar bir ödeme yapılmadığı takdirde otomatik iptal edilir.
    • Tamamlandı : Siparişiniz kargoya verildikten sonra otomatik olarak siparişiniz tamamlandı statüsüne geçecektir. Bu adımdan sonra siparişinizin durumunu ” Hesabım – Siparişlerim ” adımından kontrol ederek kargonuzun durumunu kontrol edebilirsiniz.

    Kargo takip numarasını nasıl görüntüleyebilirim ?

    Kargo takip numarası siparişiniz kargoya verildikten sonra oluşmaktadır.

    Siparişiniz kargoya verildiyse; ” Hesabım – Siparişlerim ” sayfası üzerinden kargo takip bilgilerinize ulaşabilir ve kargo hareketlerini izleyebilirsiniz.

    Teslimat yapılacak kargo firmasını belirleyebilir miyim?

    Siparişinizin teslimatını yapacak kargo firması değiştirilememektedir.

    Sipariş verdiğiniz ürünün türüne, boyutuna, ağırlığına ve siparişin gönderileceği adrese göre otomatik olarak sistemsel olarak seçilmektedir.

    Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Yurtiçi ve MNG kargo şeklindedir.

    Kargo bedava olması gereken siparişlerde neden kargo bedeli alınıyor?

    ‘Kargo Bedava’ kampanyasından yararlanabilmek için kampanya koşullarını yerine getiriyor olmalısınız.

    ‘Kargo Bedava’ kampanya koşulları şöyledir:

    • Tek seferde 75 TL ve üzeri alışveriş yapılarak kampanyadan yararlanılır.
    • Siparişinizin ödemesinde kupon/indirim/kod kullanmanız durumunda kampanya tutarı, kupon/indirim/kod dışında kalan ödeme miktarınız üzerinden hesaplanmaktadır. kupon/indirim/kod olarak kullanılan tutar kapsama dahil edilmemektedir.
    • MOOLA kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.

    Hangi kargo firması ile anlaşmalısınız?

    Siparişleriniz Yurtiçi Kargo ile adresinize gönderilmektedir. Ancak bölgesel olarak kargo şirketlerinde sıkıntı olduğu zamanlarda MNG kargo ile gönderilerinizi tarafınıza ulaştırmaktayız.

    İptal & İade & Değişim

    Ürünümü iptal edebilir miyim?

    Ürününüzü; “Hesabım – Siparişlerim” adımından “ İptal Et ” butonu aktif ve görünür durumda ise bu butonu kullanarak iptal edebilirsiniz.

    İptal Et ” butonunu aktif bir şekilde görünmüyor ise ve sipariş vermiş olduğunuz ürün kargoya verilmediyse WhatsApp Destek Hattımız üzerinden bizlere ulaşmanız halinde siparişinizin iptal talebi tarafımızca alınabilmektedir.

    Ürününüz kargoya verildiği takdirde herhangi bir iptal işlemi yapılmamaktadır.

    Ürünü nasıl iptal/iade edebilirim?

    Satın almış olduğunuz ürünü kargodan teslim aldığınız andan itibaren 14 ( on dört ) gün içerisinde iade edebilirsiniz.

    Siparişinizin henüz gönderimi yapılmadı ise ekibimizle iletişime geçerek iptal talebinizi iletebilirsiniz. Bununla birlikte ürünlerinizi değişim için kargoya vermeden önce tarafımızla iletişime geçerek ücretsiz gönderim kodunuzu talep ediniz.

    İade koşulları nelerdir?

    Satın aldığınız ürünü kargodan teslim aldığınız andan itibaren 14 gün içinde MOOLA’ya başvurarak iade koşulları dahilinde kolayca iade edebilirsiniz.

    • Ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile iade edebilirsiniz.
    • İade işlemini yapmadan önce iletişime geçerek ücretsiz gönderim kodunuzu talep ediniz.
    • Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.), Ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış, kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.
    • Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

    İade kargo masrafını ben mi ödeyeceğim?

    İadelerinizde tarafımızla iletişime geçerek ücretsiz gönderim kodunuzu talep ederek anlaşmalı kargo firmaları ile ÜCRETSİZ şekilde iade edebilirsiniz.

    İade/İptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılır?

    İade talebi oluşturduğunuz andan itibaren kargoya verdiğiniz ürün MOOLA’ya ulaştığında;

    • İade prosedürüne uygun olup olmadığı kontrol edilir.
    • Ürün iade prosedürüne uygun ise 3 – 10 iş günü içesinde iade süreci tamamlanır.
    • Ürün iade sürecine uygun değilse size kayıtlı adresinize tekrar geri gönderilir.

    İadeniz tamamlanınca sizlere sistemde kayıtlı bilgileriniz üzerinden Mail & WhatsApp bilgi verilir.

    Not : İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.

    14 günlük sürem doldu, ürünü iade edebilir miyim?

    Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 14 gündür ve ürünü kargodan teslim aldığınız andan itibaren bu süre başlar.

    Kampanyadan yararlandığım bir siparişte iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu?

    İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.

    İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.

    Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

    Sipariş ve Ödeme

    Siparişim neden iptal edildi?

    Sipariş iptaliyle ilgili bilgi, sipariş sahibinin üyeliği sırasında kayda alınan e-posta adresine gönderilir. Siparişinizin iptal edilme sebepleri şunlar olabilir;

    Ödeme tipi kaynaklı:

    Kredi kartı ile ödenerek verilen siparişin ödemesinin bize ulaşmadığı durumlarda iptal edilmiş olabilir.

    Siparişinizi oluştururken ödeme tipi olarak EFT/havaleyi seçip ödeme işleminizi gerçekleştirdiyseniz, ödemeniz hesaplarımıza henüz yansımamış olabilir.

    Not : Sipariş onayından sonra oluşacak 9 haneli sipariş numaranızı Havale/EFT ödemeniz esnasında açıklama kısmına eksiksiz ve rakamlar arasında boşluk olmadan bitişik yazmanız halinde ödemeniz hesabımıza geldikten sonra 1 saat içerisinde onaylanır.

    Tedarik Sonucu:

    Ürününüzün tedarik edilememesi durumunda iptal edilmiş olabilir.

    Hangi ödeme seçenekleri var?

    MOOLA.COM.TR üzerinden alışveriş yaparken ödemelerinizi;

    -Kredi / Banka Kartı

    – Havale / EFT

    yöntemiyle yapabilirsiniz.
    Ürün sayfalarından; ürün ve ödeme yapmak istediğiniz banka bazlı sunulan farklı ödeme seçenekleri hakkında daha detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

    Siparişim neden ” Bekleme & İşleniyor & Ödeme Bekliyor & Tamamlandı ” durumunda?

    Siparişleriniz bize düştüğü anda sistem öncelikli olarak ” Bekleme ” konumuna almaktadır. İlgili ekiplerimiz tarafından herhangi bir şüpheli işlem olup olmadığı kontrol edildikten sonra siparişiniz ekiplerimizce ” İşleniyor ” konumuna alınarak ürünlerinizin paketleme işlemleri ekibimiz tarafından yapılmaktadır.

    Satın almak istediğiniz ürünü sipariş verirken ödeme yöntemini ” Havale / EFT ” olarak seçtiğiniz takdirde sistem siparişiniz için ödeme sorgulamaya başlayacaktır. Ödeme işleminiz 1 iş günü içerisinde sağlanmadığı takdirde siparişinizi sistem otomatik olarak ” Ödeme Bekleniyor ” statüsüne çekecek olup 3 iş günü içerisinde ödeme işlemi gerçekleşmemesi halinde oluşturmuş olduğunuz sipariş sistem tarafından otomatik olarak iptal edilerek tarafınıza mail bilgilendirmesi yapılmaktadır.

    Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra sistem tarafından otomatik olarak ” Tamamlandı ” statüsüne çekilecek olup bu aşamadan sonra ” Hesabım – Siparişlerim ” adımından satın almış olduğunuz ürünün kargo bilgilerine ulaşabilmektesiniz.

    Teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

    Siparişiniz ” Bekleme & İşleniyor & Ödeme Bekliyor ” statüsünde iken evet değiştirebilirsiniz.

    Üye girişi yaptıktan sonra ” Hesabım – Adres ” adımlarını takip ederek ” Gönderim Adresi ” güncelleyerek sipariş numarası ile birlikte durumu WhatsApp Destek Hattımız üzerinden bizlere iletmeniz halinde güncel adresine gönderim konusunda gerekli aksiyonlar alınacaktır.

    Siparişiniz ” Tamamlandı ” statüsünde ise gönderinizin adres değişikliğini sağlayamıyoruz. Bu konuda anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile irtibata geçerek destek alabilirsiniz.

    Faturam ne zaman gelir, Nasıl ulaşabilirim?

    Satın alma işlemi tamamlandıktan sonra siparişlerinizin durumu ” işleniyor ” statüsüne geçtiğinde sistem fatura bilgileriniz üzerinden e-arşiv faturasını kesmektedir. Kesilmiş olan faturanızı alışveriş esnasında kullanmış olduğunuz mail adresinize otomatik olarak gönderilmekte olup aynı zamanda satın almış olduğunuz ürün ile birlikte tarafınıza kargo ile gönderilmektedir.

    Yurt dışına nasıl sipariş verebilirim?

    MOOLA üzerinden satın almış olduğunuz ürünler şimdilik sadece Türkiye lokasyonunda bulunan adreslere gönderim yapılmaktadır.

    Ürün & Alışveriş

    Ürünlerin fiyatları değişebilir mi?

    Piyasa koşulları dahilinde değişim

    Ürün fiyatları piyasa, satıcı, döviz, kampanya gibi farklı sebeplerle değişebilmektedir.

    İthalatçı firmalar tarafından belirlen bazı ürün fiyatlarının; fiyat değişikliği ve döviz kuruna göre güncellenmesi

    Kampanyalı bir üründe sepette ekstra indirim tanımlanması

    Kampanya tarihleri veya stok durumlarındaki değişiklik

    Aradığım ürünü sitede nasıl bulabilirim?

    Ana sayfada en üstteki logomuzun yanında arama çubuğu bulunmaktadır. Arama çubuğuna ‘Ürün, Marka ve Kategori Grubunu’ yazabilirsiniz.

    Ana sayfada logomuzun alt kısmında yer alan ürün kategorilerinden seçim yaparak ilgili kategoriye ulaşabilirsiniz. Örneğin cep telefonlarını ana sayfada üstteki menüden ‘Elektronik – Telefon – Cep Telefonu’ seçimini yaparak inceleyebilirsiniz.

    Ürün özellikleri ile ilgili detaylı bilgiye nereden ulaşabilirim?

    Ürün görsellerinin yanı sıra renk, materyal, garanti süresi gibi detay özelliklere ürün sayfasından ve ‘Ürün Açıklaması’ bölümünden ulaşabilirsiniz.

    Üyelik & Hesap

    Şifremi unuttum. Ne yapmalıyım?

    Şifrenizi unuttuysanız 3 adımda şifre sıfırlama yaparak hesabınıza giriş yapabilirsiniz..

    1. ” Üye Girişi ” sayfasında ” Şifremi Unuttum ” yazısına tıklayın.
    2. Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi ve güvenlik kontrolü için belirtilen karakterleri ilgili alana girdikten sonra e-posta adresinize bir link gönderilecektir.
    3. Gönderilen linki tıklayarak yeni şifre oluşturabilir, üye girişi yaparak alışverişinize güvenle devam edebilirsiniz.

    Şifremi nasıl değiştirebilirim?

    Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, ” Hesabım ” bölümündeki ” Hesap Detayları ” adımlarını takip ederek yeni şifre oluşturabilirsiniz.

    Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

    Adres bilgilerinizi güncellemek için siteye giriş yaptıktan sonra, ” Hesabım ” bölümündeki ” Adres ” adımlarını takip ederek adresinizi güncelleyebilirsiniz.

    Üyeliğim bilgim dışında iptal edilmiş.

    MOOLA, güvenlik koşulları nedeniyle üyeliğinizi iptal edebilir. Böyle bir durumla karşılaştıysanız, bize ulaşarak detaylı bilgi alabilir, dilerseniz yeni bir hesap açarak alışverişinize devam edebilirsiniz.